مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابتی سخت برای اسکودتو

رقابتی سخت برای اسکودتو

مارچلو لیپی سرمربی محبوب سابق یووه و تیم ملی ایتالیا که مدتی است از فوتبال ایتالیا دور مانده ، در مورد شرایط رقابت برای اسکودتوی این فصل و همچنین شایعه بازگشتش به فوتبال این کشور اینگونه گفت :


" زمانی که کارم را در چین تمام کردم با خودم فکر کردم که شاید دیگر کافی باشد و زمان آن رسیده که تمامش کنم ، اما تنها چند ماه گذشت که دوباره برای ادامه دادن وسوسه شدم ! حالا باز هم فکر می کنم که می توانم ادامه دهم و در حال حاضر کماکان آماده رقابت هستم "

" اگرچه این را یادآور می شوم که دیگر نمی توانم مانند قبل دوری از خانواده ام را تحمل کنم و باید بیشتر کنارشان باشم . مربیگری همیشه شغلی پرتنش و سخت است و خیلی چیزها را برای شما محدود می کند "

رقابت این فصل در ایتالیا چگونه است ؟


" رقابت جالبی شده ، به نظرم ایتالیایی ها تلاش یشتری برای بهتر شدن کردند و کیفیت تیم ها بالاتر رفته. لیگ در فصل های گذشته تحت اختیار یوونتوس بود اما در این فصل به دلایلی رقابت نزدیک تر شده و تیم های بیشتری شانس اسکودتو را برای خود متصور شده اند "

" شاید بدلیل مصدومیت هایی که برای  بازیکنان یوونتوس بخصوص مارکیزیو و خدیرا پیش آمد آن ها نتوانستند در ابتدای فصل خوب کار کنند و چالش جدیدی را تجربه کردند اما در حال حاضر بیانکونری هم بازگشته و خود را در صف مدعی ها جا داده است "

" 5 تیم مدعی که فاصله ای 4 امتیازی دارند و این لیگ را جذاب تر کرده ! به نظر من همه این 5 تیم برای قهرمان شدن شانس دارند "

و حالا چه تیمی اصلی ترین است ؟

" یووه در طی سال های قبل قدرت خود را نشان داه و این دلیلی است که بسیاری یووه را به عنوان مدعی اول معرفی کنند که حق هم دارند . یووه با کیفیت و قدرتمند است و برای قهرمانی مدعی جدی محسوب می شود اما نمی توان اینتر ِ مانچینی را فراموش کرد "

" آن ها در بازی های این فصل قدرتمند و پرتوان نشان دادند ، ضمن اینکه اکنون اینتر مربی با هوش ِ بالای تاکتیکی در اختیار دارد . این معادله را پیچیده می کند "

" تیم های دیگر هم هستند. ناپولی تیم خوبی است و تلاش زیادی خواهد کرد ، آن ها در فصل گذشته 70 گل یعنی تنها 2 گل کم تر از یووه ای که قهرمان شده بود بثمر رساندند. اگرچه گل خورده آن ها زیاد بود و در حد تیمی بود که به سری B سقوط کرده است "

" فکر می کنم رقابت این فصل تا پایان به همین شکل ادامه داشته باشد و کار همه تیم هایی که بطور جدی بدنبال قهرمانی هستند بسیار سخت باشد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: